Elizaveta Galič  

mag. Elizaveta Galić (Semenjuk)

Elizaveta Galič je zaposlena na področju vzgoje in izobraževanja že več kot 21 let. Delo z otroci in mladostniki jo veseli. Njen hobi je ples, predvsem baleta. Namreč rodila se je v baletni družini znanih baletnih plesalcev in pedagogov. Od malih nog je njeno življenje povezano in se prepleta s plesom, saj gledališče je bil njen drugi dom. Šolala se je v Ljubljani, kjer je pridobila veliko plesnih in pedagoških izkušenj. Že kot otrok je plesal v različnih predstavah, odplesal velik solo v skupinskih točkah, ter se je udeleževal baletnih tekmovanj v seminarskih doma in v tujini.

Leta 2013 je ustanovilo Plesno gledališko društvo "Primabalerina", ki ga uspešno vodi že več kot 11 let.

Hkrati svoje baletne in pedagoške izkušnje že 21 let prenaša na najmlajše baletne plesalke in jih uvaja v čarobni plesni svet.

     
sergej.semenjuk                         Sergej Semenjuk

Sergej Semenjuk je obiskoval baletno šolo v Odesi. V letih od 1975 do 1977 je bil zaposlen v gledališču Opere in baleta v Odesi. Po končanem šolanju je bil zaposlen kot solist v kijevskem gledališču klasičnega baleta, nato pa v Otroškem gledališču Opere in baleta v Kijevu. Solist ljubljanskega baletnega ansambla je bil od leta 1991. Plesal je solo vloge v baletih Labodje jezero, Giselle, Paquita, Chopeniana, Carmen, Žar ptica, Hrestač, Bhakti, Sen kresne noči, Gusar, Don Kihot, Trnuljčica, Carmina Burana, Pirovi plesi , Orfej in drugih svetovno znanih baletih. Od leta 1995 dela kot baletni pedagog in koreograf v Sloveniji. Med najuspešnejšimi otroškimi projekti so: baletne prestave Hrestač, Sneguljčica, Rdeča kapica, Peter in volk, Chopeniana, Živalski karneval ter veliko solo in skupinskih točk.

     
svetlana-petrovic   Svetlana Petrovič

Baletna šola v Novosibirsku leta 1976 je bila sprejeta v novosibirsko akademsko državno gledališče Opere in baleta. V njenem repertoarju so bile med drugimi solistične vloge v baletih Labodje jezero, Hrestač, Trnuljčica, Navihanka, Chopeniana, Spartak ... Leta 1993 je sprejelo povabilo hrvaškega Narodnega gledališča v Splitu, kjer je nadaljevala pot klasične primabalerine. Od leta 2000 svoje znanje in izkušnje s pedagoškim delom prenašam na mlade.

     
   

 

     

 

template-joomspirit